شناسهٔ خبر: 22613 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ریزش‌برداری و ایمن‌سازی محورهای ارتباطی چرداول در استان ایلام

ریزش برداری بر اثر بارندگی و ریزش و رانش ترانشه‌ها، ریزش‌برداری و ایمن‌سازی محورهای ارتباطی از عمده‌ترین فعالیت‌های راه و شهرسازی شهرستان چرداول استان ایلام در ماه گذشته بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام، در اردیبهشت ماه امسال اداره راه و شهرسازی شهرستان چرداول همانند سایر شهرستان‌های استان شبانه‌روز مشغول بهسازی و ایمن‌سازی محورهای آسیب دیده از بارندگی بود.

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرداول، ریزش‌برداری محورهای چم چرود تا سازه بن و رفع انسداد مسیر سد سارخ بن، ریزش‌برداری محور حمیل، ریزش‌برداری ریزش ناشی از سیل در مسیر تنگ تیر، چنار، میدرعلیا و باغ، ریزش‌برداری روستاهای چاله خشک، سیرکانه، میدرعلیا تا شاران، تخلیه پشت دیوارهای حائل در محور حمیل (۱۲۰ كامیون)، ریزش‌برداری در مسیر روستایی کمول رستم بیگی، ریزش‌برداری در زردلان سردسیری به شاران و میدر، ریزش‌برداری راه روستایی قاسم آباد به سعدآباد، ریزش‌برداری سرچم پیازآباد، ریزش‌برداری مسیر گاوودول بانلکان از عمده‌ترین فعالیت‌های این اداره در ماه گذشته بوده است.

وطن دوست افزود: علاوه بر فعالیت‌های مذكور، اداره راه و شهرسازی چرداول در ماه گذشته نسبت به شانه‌سازی و ایجاد قنو محورهای ارتباطی، لكه‌گیری سطح جاده‌ها با آسفالت گرم و سرد، نصب علائم ایمنی در محورهای مختلف، تعمیر و نصب گاردریل، تعمیر و لای‌روبی پل‌ها و ... اقدام نموده است.

نظر شما